Tawaran Mengaji Al- Quran Online

TAK PANDAI LANGSUNG BACA AL-QURAN? MENGAJI ONLINE SEDIA MEMBANTU ANDA



“Siapa nak mengaji macam orang lain, bila buka al-Quran boleh baca, tapi saya hanya boleh buka dan tengok je?

Jangan risau semua, promosi mengaji online ada!



Yang paling best, YURAN IKUT KEMAMPUAN ANDA. Tak risau dah kan?

Kat mana lagi boleh dapatkan yuran mengaji macam ni? Hanya di mengajionline.com sahaja.

MASA DAN WAKTU IKUT ANDA BILA. YURAN ANDA TETAPKAN SENDIRI BERAPA 😍

Apa yang bestnya belajar dengan MengajiOnline?
✔ Boleh pilih ustaz atau ustazah
✔ Boleh pilih mengikut waktu dan masa anda free
✔ Yuran anda tetapkan sendiri
✔ Kelas secara online


VIDEO BERAMAL DISINI!


Tunggu apa lagi…

Berhajat daftar kelas mengaji ni boleh terus hubungi kami dalam link di bawah ☺

http://www.wasap.my/+60102822038/NakPandaiAlQuran (af)

Published by Agent Info

Team Lead

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: